Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van je, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Wanneer je een klacht hebt dan kun je dat telefonisch, per email of brief aan ons kenbaar maken.
Onze gegevens zijn:
Musicbox
T.a.v. de directie
Croleskwartier 108
8651 HG te IJlst
Wanneer wij je klacht hebben ontvangen dan ontvangt je van ons binnen 3 werkdagen dagen een schriftelijke bevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt je van ons een eerste inhoudelijke reactie.
Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kun je de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je moet dit doen binnen drie maanden nadat u een definitieve reactie van ons heeft gekregen.
Gegevens Kifid:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 932572509 AG Den Haag
Telefoon (070) 333 89 99
www.kifid.nl
Ook is het mogelijk om met je klacht naar de burgerrechter te stappen. Wanneer je met jouw klacht naar de rechter gaat kun je niet meer naar het Kifid.
Zie ook de consumenteninformatie “Een financiële klacht” van de AFM.
Heb je nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op.